Τομείς εφαρμογής Παιχνιδοποίησης Επιχειρηματικός Τομέας: Πολλοί επιχειρηματικοί τομείς όπως οι πωλήσεις, η εξυπηρέτηση πελατών, το μάρκετινγκ και άλλοι αντιμετωπίζουν μια κοινή πρόκληση για να καταστήσουν τη δουλειά πιο διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα και να αυξήσουν την απόδοση. Τα προγράμματα επιβράβευσης πιστών πελατών και τα προγράμματα τακτικών επιβατών αεροπορικών εταιρειών είναι μερικά από τα πρώιμα παραδείγματα, αλλά η Παιχνιδοποίηση εξελίσσεται ταχέως στην επιχειρηματική σφαίρα. Το παιχνίδι έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο για διάφορους λόγους. Πρώτον, καθιστά το κουραστικό καθήκον της εισαγωγής δεδομένων πιο ευχάριστο και αυξάνει τη διαφάνεια της εταιρείας δημιουργώντας leaderboards, γιορτές και άλλες δραστηριότητες σε οθόνες τηλεόρασης σε όλα τα γραφεία όταν ολοκληρωθούν κάποια βασικά καθήκοντα. Δεύτερον, χτίζει μια εταιρική κουλτούρα αναγνωρίζοντας και ανταμείβοντας τις επιδόσεις. Τρίτον, καθιστά τις καθημερινές εργασίες πιο διασκεδαστικές επιτρέποντας διαγωνισμούς σε πραγματικό χρόνο με βάση δεδομένα. Για παράδειγμα, μια εταιρεία μπορεί να έχει τους αντιπροσώπους πωλήσεων να ανταγωνίζονται στον αριθμό προσφορών που έχουν στείλει και να ανταμείβει τον νικητή με γεύμα, ένα μπουκάλι κρασί ή αθλητικά εισιτήρια. Οι άνθρωποι που αισθάνονται αναγνωρισμένοι είναι πιο αφοσιωμένοι και οι άνθρωποι που είναι πιο αφοσιωμένοι προσφέρουν καλύτερα αποτελέσματα για τους εργοδότες τους. Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να τηλεμεταφερθείτε στην περιοχή με το παράδειγμα: [Gamification Example (Landmark to the Industry Example Area)] Τομέας της Εκπαίδευσης: Πολλές στρατηγικές Παιχνιδοποίησης έχουν ήδη υιοθετηθεί ευρέως στην εκπαιδευτική διαδικασία: μικρές ανταμοιβές για την ολοκλήρωση μιας εργασίας στο σπίτι, την καλή απόδοση σε τεστ αξιολόγησης ή την έγκαιρη υποβολή εργασιών. Το παιχνίδι μπορεί να κάνει πολύ πιο εύκολο για τους εκπαιδευτές να λάβουν και να στείλουν ανατροφοδότηση σχετικά με τις επιδόσεις και επίσης μπορεί να κάνουν πιο ανταποδοτικό για τους μαθητές να κάνουν κουραστικά καθήκοντα όπως αναγνώσεις βιβλίων ή εργασιών για το σπίτι. Πολλά σχολεία και ακόμη και κάποια κολέγια και πανεπιστήμια στρέφονται προς την Παιχνιδοποίηση ως έναν τρόπο για να παρακολουθήσουν τις επιδόσεις, να προσδιορίσουν τις ικανότητες, να δώσουν ταχεία ανταπόκριση και να προτρέψουν τους συμμετέχοντες να μάθουν περισσότερα. Η Παιχνιδοποίηση είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσετε τα μικρά παιδιά να προσαρμοστούν στη χρήση της τεχνολογίας. Καθώς η τεχνολογία προχωράει, ωστόσο, πολλές εταιρείες αναπτύσσουν νέους και καλύτερους τρόπους παιχνιδιού στην αίθουσα διδασκαλίας και γίνονται μάρτυρες αρκετά εντυπωσιακών αποτελεσμάτων καθώς οι σπουδαστές βρίσκουν πιο διασκεδαστική την διαδικασία της μάθησης. Υπάρχουν πολλά εμπορικά ή ανοιχτά συστήματα διαχείρισης και περιβάλλοντα μάθησης που επιτρέπουν στους εκπαιδευτές να ενσωματώσουν διάφορα σενάρια Παιχνιδοποίησης στα μαθήματα τους. Άλλα περιβάλλοντα μοιάζουν με πραγματικά παιχνίδια, αλλά το περιεχόμενο και οι στόχοι τους είναι εκπαιδευτικοί. Για παράδειγμα, μια δημοφιλής ιδέα είναι η εξομοίωση ενός παιχνιδιού ρόλων. Μια άλλη δημοφιλής ιδέα είναι η χρήση τρισδιάστατων εικονικών κόσμων για τη φιλοξενία εκπαιδευτικού υλικού και εκπαιδευτικών σεναρίων. https://www.edutopia.org/blog/gamification-in-education-vicki-davis Υγεία και Εκγύμναση Όλοι θέλουν να παραμείνουν γυμνασμένοι και υγιείς, αλλά μερικές φορές λείπει το εσωτερική κίνητρο ή ο αυτοέλεγχος. Υπάρχουν πολλές εφαρμογές σε κινητά που χρησιμοποιούν στρατηγικές Παιχνιδοποίησης για να διευκολύνουν τους ανθρώπους να παρακολουθούν τους στόχους διατροφής, να ασκούνται και να σταματήσουν το κάπνισμα. Χρησιμοποιώντας βραβεία και πόντους για την παροχή ανατροφοδότησης σχετικά με την απόδοση, εκατομμύρια άνθρωποι ακολουθούν παραδοσιακά προγράμματα γυμναστικής με ψηφιακό τρόπο. Ιστοσελίδες και Κοινωνικά Μέσα: Πολλοί ιστότοποι και πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των φόρουμ, του blogging & microblogging και των ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιούν διάφορες μορφές Παιχνιδοποίησης για να προσελκύσουν τους επισκέπτες και τους συνδρομητές τους και να τους παρακινήσουν να συμμετάσχουν και να είναι πιο δραστήριοι. Για παράδειγμα, τα φόρουμ έχουν διάφορους δείκτες βαθμολογίας σχετικά με τη συμμετοχή του χρήστη και μπορεί να προσφέρουν κονκάρδες ή άλλες ανταμοιβές. Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης έχουν επίσης χρησιμοποιηθεί εκτενώς ως ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, μέσω της εφαρμογής διαφόρων στρατηγικών Παιχνιδοποίησης. Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι τομείς εφαρμογών και αναμένεται ότι η τάση Παιχνιδοποίησης θα συνεχίσει να επεκτείνεται, καθώς οι νεότερες γενιές μεγαλώνουν με τεχνολογίες και εφαρμογές από νεαρή ηλικία. Διαβάστε Επίσης: [Gamification Strategies (Notecard)] [Gamification Startups (Notecard)]